![]() Nove paradigme za stvaranje kvalitetnih škola nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb prijevod: Mirela Despotović godina: ISBN: 953-180-039-1 (1996.) - format: 16 x 23 cm - opseg: 112 stranica - uvez: meki cijena: 50 kn (pouzećem / virmanom); 45 kn (unaprijed po ponudi) Besplatna dostava za narudžbe iznad 100 kn (za Republiku Hrvatsku) - stanje: DOSTUPNO |
Knjiga je, prije svega, namijenjena ravnateljima i stručnim djelatnicima koji svoje škole žele učiniti kvalitetnima. Čitanjem knjige naučit će da najprije trebaju postati voditelji koji pridonose stvaranju ugođaja povjerenja, a ne straha. "Najveća zapreka učenju jest strah: od neuspjeha, od kritike, od toga da ćemo ispasti glupi, da progovorimo, od rizika, od pokušaja, od neodobravanja, strah da ćemo druge razočarati, pa čak i strah od uspjeha. Moramo stvoriti uvjete u kojima će se učenici usuditi riskirati da pogriješe. Kvalitetan nastavnik omogućuje svakom učeniku da griješi, a da za to ne bude kažnjen. Ukidanje straha poziva na zalaganje. Prihvaćanje pogrešaka potiče učenje." |
Iz Predgovora: Uspostaviti povjerenje znači stvoriti osjećaj da sam zainteresiran: tu sam da bih ti pomogao, a ne da bih te povrijedio; mislim na tvoje dobro. Kad ti postižeš uspjehe, kad kvalitetno radiš i kad zadovoljavaš svoje potrebe, to isto činim i ja. O tome jesmo li stvorili klimu povjerenja ili straha ovisi hoćemo li raditi kvalitetno ili tek "zadovoljavajuće". Najvažnija vještina potrebna za stvaranje takva ugođaja jest sposobnost vođenja drugih. Ova prijeko potrebna knjiga jasno opisuje što je učinio Brad Greene kad je Gimnaziju Apollo odlučio pretvoriti u kvalitetnu školu. Kao njezin direktor, Brad je pokazao vještinu i stil upravljanja koji su potrebni za stvaranje kvalitetnih škola što ja nazivam upravljanje vođenjem. (William Glasser) |