početna stranica  knjige  izdavaštvo  projekti  usluge  o nama  Rasprodaja knjiga po sajamskim cijenama: bez poštanskih troškova!

Poslovice za predškolce Mira Peteh, Vesna Štajcer Blatarić

Poslovice za predškolce
Dragocjena zrnca mudrosti

nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb

godina: 2012 - ISBN: 978-953-180-178-2 - format: 16 x 23 cm - opseg: 60 stranica - uvez: klamano

cijena: 42,00 kn 30 kn (pouzećem / virmanom); 27 kn (unaprijed po ponudi)
U cijenu su uključeni poštanski troškovi za Republiku Hrvatsku; stanje za narudžbu: raspoloživo odmah
Među sadržajima koji se nude predškolskoj djeci, poslovice možda najviše povezuju neke gotovo zaboravljene tradicijske vrijednosti iz doba naših baka i mlade naraštaje koji tek trebaju osvijestiti njihovu vrijednost. To je bio i osnovni motiv autoricama ove knjige: da osobama koje rade s predškolskom djecom i njima se bave i na ovaj način olakšaju prihvaćanje nekih općih vrijednosti bez kojih je sretan i sadržajan život nezamisliv. Poslovice su razvrstane u područja aktivnosti prema dobi djece: Higijenske navike, prehrana i zdravlje; Urednost, red, kulturno ophođenje, odnosi i ponašanje u grupi; Igra - dječji rad i aktivnosti; Učenje - znanje - stjecanje i razvijanje vještina. Protkane su pjesmicama, basnama, skraćenim pričama, a jedno je poglavlje posebno posvećeno obradi poslovice prema literarnom predlošku.

        naručivanje knjiga   naručivanje knjiga
Poslovice su vrijedan didaktički materijal za razvijanje kreativnog mišljenja predškolske djece, jer aktiviraju misaone procese, uspoređivanje, analogiju, zaključivanje. Pritom je iznimno važno kako će ih odgajatelji približiti djeci i u kojoj prigodi. Treba poći od postavke da se poslovice vežu uz neki događaj, pojavu, neku osobu i njezino djelovanje, da se navode u nekom kontekstu. Zatim treba voditi računa da poslovice i poslovične poredabe budu primjerene dobi djeteta. Potom je iznimno važan odabir prikladnih didaktičkih sadržaja koje će odgajatelj primijeniti u skladu s ciljem koji se određenom aktivnošću želi postići. Postoji opći, "veliki", krajnji cilj: spoznajni, emocionalni, socijalni i moralni razvoj djeteta koji se, međutim, ostvaruje postupno, svakodnevno, kroz bezbroj aktivnosti, socijalizacijom djece kroz vršnjačku skupinu, a odgajatelji trebaju svojim umijećem i metodičkim sposobnostima pobuditi i poticati interes djeteta da ravnopravno i s voljom u svemu sudjeluje.

Priče koje nisu htjele zaspati
Branimir Mendeš, Tea-Tereza Vidović Schreiber:
Priče koje nisu htjele zaspati - Zbirka priča za djecu rane i predškolske dobi
  Kriš, kraš, Matijaš
Mira Peteh:
Kriš, kraš, Matijaš - U igri zajedno
  Nove slike iz povijesti predškolskog odgoja
Anka Došen Dobud:
Nove slike iz povijesti predškolskog odgoja - Prilozi povijesti institucijskoga predškolskog odgoja
  Djeca otkrivaju tajne svijeta
Anka Došen Dobud:
Djeca otkrivaju tajne svijeta Priručnik za odgojitelje u dječjim vrtićima
  Roditelj - graditelj odnosa
Igor Longo:
Roditelj - graditelj odnosa
  Status introspekcije u suvremenoj psihologiji
Vladimir Kolesarić:
Status introspekcije u suvremenoj psihologiji
  Dijete - istraživač i stvaralac
Anka Došen Dobud:
Dijete - istraživač i stvaralac - Igra, istraživanje i stvaranje djece rane i predškolske dobi