početna stranica  knjige  izdavaštvo  projekti  usluge  o nama  Rasprodaja knjiga po sajamskim cijenama

Marketing - alat uspješnih Goran Kauzlarić

Marketing - alat uspješnih
Priručnik za poslovne ljude kojima marketing nije struka

nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb
recenzenti: Robert Pažitka, Delimir Purga

godina: 1996 - ISBN: 953-180-041-3 - format: 15 x 21 cm - opseg: 112 stranica - uvez: meki

Stanje za narudžbu: rasprodano
U suvremenom životu, a posebno u poslovnom svijetu, sve je na tržištu. I kada prodajete proizvod, i kada nekoga uvjeravate u svoje stavove, i kada gradite svoju karijeru, i kada njegujete osobne odnose, i kada želite pridobiti susjeda za obnavljanje fasade i... sve je to marketing! Priručnik Marketing - alat uspješnih pristupa marketingu upravo na takav način: kao alatu za svakoga i za svaku situaciju.

Iz recenzija:
U jednom od svojih uvijek zanimljivih intervjua Relja Bašić je, tumačeći razliku između filma i kazališta s aspekta glumca, izvrsno podvukao glavne točke razlikovanja marketinških pristupa malih i velikih poduzeća. Glumac u filmu mjesecima kreira i razvija uloga da bi tek nakon dugotrajne produkcije i prvih projekcija doznao da li je pogodio ono što publika i kritičari traže. Ako je taj rad bio uspješan, nagrada je velika popularnost i zarada. U slučaju neuspjeha šteta je isto tako velika i nenadoknadiva. Nasuprot tome, glumac u teatru ima trenutnu povratnu informaciju, on odmah zna je li na pravom putu, te se i tijekom predstave može korigirati. Slično tome, velike tvrtke s velikim resursima mogu preuzeti rizik skupog i dugotrajnog procesa razvoja i uvođenja proizvoda na tržište. Takvim projektima one se, poput filmskog glumca, u tajnosti pripremaju za izuzetne tržišne prodore i na taj način u kratkom roku ostvaruju fantastične rezultate. No, oni će investiciju tempirati tako da tvrtka može podnijeti i fijasko jednog projekta i ipak izdržati da kroz druge projekte nadoknadi taj gubitak. Male pak tvrtke i pojedinci (...) obično nastoje da što brže i sa što manjim ulogom dobiju povratnu informaciju. Stoga oni traže modele marketinga koji su jeftiniji u startnim ulaganjima, postižu brzu i što pouzdaniju povratnu informaciju, brzo signaliziraju greške u projektu, pružaju mogućnost prilagodbe u hodu (poput glumca u kazalištu).

Priče koje nisu htjele zaspati
Branimir Mendeš, Tea-Tereza Vidović Schreiber:
Priče koje nisu htjele zaspati - Zbirka priča za djecu rane i predškolske dobi
  Psihologija ovisnosti
Siniša Brlas:
Psihologija ovisnosti u prevenciji i suzbijanju ovisnosti
  Nove slike iz povijesti predškolskog odgoja
Anka Došen Dobud:
Nove slike iz povijesti predškolskog odgoja - Prilozi povijesti institucijskoga predškolskog odgoja
  Djeca otkrivaju tajne svijeta
Anka Došen Dobud:
Djeca otkrivaju tajne svijeta Priručnik za odgojitelje u dječjim vrtićima
  Roditelj - graditelj odnosa
Igor Longo:
Roditelj - graditelj odnosa
  Kriš, kraš, Matijaš
Mira Peteh:
Kriš, kraš, Matijaš - U igri zajedno
  Dijete - istraživač i stvaralac
Anka Došen Dobud:
Dijete - istraživač i stvaralac - Igra, istraživanje i stvaranje djece rane i predškolske dobi