početna stranica  knjige  izdavaštvo  projekti  usluge  o nama  Prigodna rasprodaja sajamskih primjeraka: bez poštanskih troškova!

Suvremeni pristupi u metodologiji društvenih znanosti - Teorija kaosa i kompleksnosti Aleksandar Halmi

Suvremeni pristupi u metodologiji društvenih znanosti
- Teorija kaosa i kompleksnosti

nakladnik: Novi redak Zagreb
biblioteka: Socijalni rad
recenzenti: akademik Dževad Termiz, prof. dr. Milosav Milosavljević, prof. dr. Stjepan Jagić, prof. dr. Neđo Danilović

godina: 2020 - ISBN: 978-953-8270-04-8 - format: 16 x 23 cm - opseg: 267 stranica - uvez: meki

cijena: 160 kn (u cijenu su uključeni troškovi pakiranja i isporuke za područje Republike Hrvatske)
Stanje za narudžbu: Raspoloživo odmah
Teorija determinističkog kaosa i znanost o nelinearnoj dinamici primjenjuje se gotovo na svim razinama analize ili metodskim kompleksima u socijalnim znanostima, ali najviše uspjeha polučuje u kliničkoj psihologiji, edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima, sociologiji, ekonomiji, politologiji i socijalnom radu. (...) Knjiga je namijenjena postdiplomandima i doktorandima iz područja društveno-humanističkih i prirodoslovnih znanosti.

        naručivanje knjiga   naručivanje knjiga

Metodologija istraživanja u socijalnom radu
Aleksandar Halmi:
Metodologija istraživanja u socijalnom radu - Kvalitativni i kvantitativni pristup
  Psihologija ovisnosti
Siniša Brlas:
Psihologija ovisnosti u prevenciji i suzbijanju ovisnosti
  Nove slike iz povijesti predškolskog odgoja
Anka Došen Dobud:
Nove slike iz povijesti predškolskog odgoja - Prilozi povijesti institucijskoga predškolskog odgoja
  Radost igre i stvaranja
Mira Peteh:
Radost igre i stvaranja
  Djeca otkrivaju tajne svijeta
Anka Došen Dobud:
Djeca otkrivaju tajne svijeta Priručnik za odgojitelje u dječjim vrtićima
  Status introspekcije u suvremenoj psihologiji
Vladimir Kolesarić:
Status introspekcije u suvremenoj psihologiji
  Dijete - istraživač i stvaralac
Anka Došen Dobud:
Dijete - istraživač i stvaralac - Igra, istraživanje i stvaranje djece rane i predškolske dobi